14 februar 2012

Your My Valentine

Idag var dagen hvor jeg første gang afleverede et ulykkeligt barn i børnehave....
 Prinsessen er inde i en fase (beder vi til) hvor hendes trodsighed og temperament kommer til udtryk.. Aner ikke hvor hun har det fra...

Så ambitionsniveauet for fejringen af kærlighedens dag er gået lidt i glemmebogen..
Kagen, der skulle bages, vasketøjet der skulle gemmes af vejen....
Istedet for har jeg brugt dagen på MIG! Jeg havde behov for at finde energi og overskud til en ny omgang af trodsighed...

Men FALCKmanden kom mig i for købet og hentede prinsessen og tog hende med ud i det blå nogle timer.. SE det er for mig den STØRSTE gave på sådanne en kærlighedens dag..
En mand der kender mig og ved hvornår han skal træde til..

Så nu vil jeg lave aftensmad og finde massageolien frem til senere for det fortjener han ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.