27 februar 2012

Blogaward


Jeg har fået dette skønne prædikat fra Kristina fra dutterier som jeg er meget ydmyg og glad for.. Det er jo fantastisk at der findes mennesker (nok mest kvinder) der har tid, lyst og overskud til at læse med i min skæve verden.. Så et stort tak for tanken..

Nu er problemet bare at jeg skal vidergive denne fine titel til nogle andre blogs... Det er svært for der er så mange gode og skønne bloggere derude.. ( dette vil blive gjort løbende, da jeg faktisk gerne vil give den videre som en hæder og ikke blot et kædebrev som jeg ved det anses for af nogen)

Kriterier:
  •  under 100 læsere (svært da mange af dem jeg følger er de såkaldte veletablerede)
  • Fange min interesse og fastholde den..
Nå men jeg forsøger og den første blog jeg vil nævne er:

  1. fru.flittig: Søde Anne er som hendes blognavn antyder, meget flittig, hun bager, sylter, strikker,syer.. jamen jeg kunne blive ved.. Der er ikke den ting hun ikke har styr på.
Derudover er hun et yderst rart menneske, som jeg mødte for første gang i lørdags og hun var meget hjælpsom ifht. mit hækleprojekt.. Jeg håber vi snart mødes igen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.