15 februar 2012

Vinterferie = Familietid

Vores fantastiske familiedag. Idag har der været det smukkeste og mildeste vejr. Derfor kunne vi heller ikke bare sidde hjemme vi måtte ud i det blå.. Heldigvis er der mange skønne ting at foretage sig her i Vinterferien.




smuk en vinterdag

Dannebrog slog et smæld





Da vi gik derfra havde vi en skøn duft af røg hængende i næsen og en sødme i munden..
Der bages på livet løs
Pandekager med hjemmelavet marmelade
MUMS






Kreativiteten blev der også plads til






Gudenåens dyreliv studeres under mikroskop



                                                                               




Er der noget mere nærende for ens sjæl end at sidde i naturen og mærke solstrålerne på sin kind???
En vind får sivene til at svaje
Kong vinters sidste favntag i Gudenåen

Solbrillerne kom frem af gemmerne


Dagens højdepunkt for husets mindste beboer... "De er så smukke og synger så flot moar"...

Popcorn må der til

Aften himlen fra min stue er så smuk at skue

2 kommentarer:

  1. Åh Naturen i Danmark er bare noget af det smukkeste. Tak for de fine billeder.
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  2. Det var så lidt ;0)Jeg ELSKER naturen og især på en dag som denne.. Kunne have ønsket man havde siddet ude i læ med et tæppe og et varmt kop kakao og en god KRIMI

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.