15 februar 2012

Dagens kup

Min FALCK-mand var så sød lige at stoppe ved to af de lokale genbrugs butikker på vejen hjem  efter en fantastisk familiedag der gjorde jeg disse kup:


Jeg tænker forår og skønne blomster når jeg ser på disse
Hvor heldig har man lov at være??? har jagtet denne GEPO-vægt LÆÆÆNGE  i ORANGE og IDAG var den der... til
HOLD FAST......
 20 KR
Er der nogen der ved om denne lampe er fra et kendt mærke???
Gamle spil der vækker minder og giver kreative ideer...
Trolderik husker jeg fra min barndom og Prinsessen kender den fordi jeg stadigvæk har ludospillet...
WORDFEUD på gammeldags maner!!! Tænker de kan bruges til diverse malerier eller på anden vis indgå i et af mine kreative projekter.. Kom endelig med gode ideer....
Endnu en omgang nostalgisk WORDFEUD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.