20 februar 2012

Kejserens nye klæ'er



Hvem siger at en god gammel dansk hverdagsklassikker som biksemad ikke kan både være sund,nærende og tage sig indbydende ud???

Mine Damer og Herre  tillad mig at præsentere jer for BIKSEMAD DE LUXE....

  • Man tager en rest karbonader (bedre kendt som Krebinetter på den anden side af sundet)  hvor der i farsen er tilsat reven persillerod..
  • Dernæst en rest kogte kartofler og dette ristet på panden.
  • Der dampes Broccoli og koges ærter
  • Spejlægget, spejles...
VOILA - BIKSEMAD  DE LUXE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.