24 februar 2012

Shopping til krea dag..


Duften af nybagt kage fra morgenstunden.. mmmm.. det er skønt.. Man burde have sådan et overskud hver morgen.. Prinsessen og jeg hyggede med at lave de en del af kagen til morgendagens BLOGTRÆF i Årus.. Glæder mig men er på samme tid mega spændt.. Kender overhovedet ikke et øje... Så det er en smule grænseoverskridende...
Resten af dagen står på indkøb til kreaprojekter også mit allerførste besøg som besøgsven.. Det er godt at jeg er blevet frisk igen..
Nå men jeg uploader billeder senere på dagen..
Kan I have en skøn og solskinfyldt dag derude

3 kommentarer:

  1. Pøj pøj med blog-træffet i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Tusind tak for en super dag i dag på kreatræf :) Du har meldt dig til min giveaway, men jeg tror din kommentar er forsvundet? VIl du ikke skrive den igen, så vi er sikre på du kommer med i lodtrækningen :)
    Mange hilsner Kamilla

    SvarSlet
  3. Tusind tak for hyggelig samvær og kage.
    Håber du får det bedre :)
    og at projekt hækling lykkes ;-)

    Hilsen Tove

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.