17 februar 2012

Sofa kartoffel

Det er sandt jeg er en sofakartoffel idag... Prinsessen er ikke helt på toppen.. har holdt os vågen det meste af natten mred hoste og ondt i halsen.. Så vi tager en dag på sofaen..
Glæden i min smukke piges øjne, da jeg siger at hun må se tegnefilm hele dagen.. kan ikke købes for penge.. Fik verdens største krammer..

Skønt at vende en ellers grå og smule trist dag til en dejlig dag... med smil på læben..

Men samtidig rammes man af den der dårlige samvittighed om at gøre det "rigtige", men nogle gange er det vel okay bare at gøre ting bare fordi???

Jeg vil bruge dagen på at få styr på min blog.. er skam blevet helt bidt af dette forum, det opsluger al min alenetid pt...


Derudover vil jeg læse i min bog mangler kun få sider..Har dog næsten regnet ud hvem morderen er.
Men er dog stadig lidt i tvivl. Det er det der gør en god krimi for mig. Gode person beskrivelser, et spændende plot og en lille smule romantik. Så er jeg solgt til stanglakrids og kan sluge sådan en bog på få dage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.