29 marts 2012

solstråle

 

Den skønneste solskinsdag.... Prinsessen er netop hentet og løber ind for at hente sine kridt... Jeg kommentere det ved at sige.. Du virker til at være så glad idag... "JA MOR det er fordi jeg er kreativ - det elsker jeg "

Det er da noget der varmer og glæder et moder hjerte..
Især fordi jeg virkelig ikke har været nogen særlig nærværende mor den forgangne uge.. Jeg har skrevet fysik rapport et gedign værk på 45 sider som blev afsluttet idag.. ENDELIG...
Jeg har brugt stort set alle mine vågne timer foran min pc- dog ikke med min yndlingsbeskæftigelse- blogland.. Derfor har jeg heller ikke haft tid til at se at jeg allerede har nået 50 læsere- det er jo fantastisk og jeg er super glad for hver og en af jer.. Det gør det lidt sjovere at dele sine tanker når der rent faktisk er nogen der lytter..
Jeg vil derfor trække vinderen af min Give away imorgen så man kan stadig nå det ;0)
KH Mille

1 kommentar:

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.