21 marts 2012

piningmania


Ja du læste rigtigt... Jeg er blevet fuldstændig bidt af en gal omgang pinning..
Det er virkelig et fantastisk værktøj til at få nye ideer og ikke mindst opbevare disse ideer et samlet sted. Hvor tit er man ikke lige faldet over et flot billede eller en fed DIY men ikke fået lavet et bogmærke?? På denne måde har du alle dine ideer et sted og kan dele med andre og på den måde være med til at sprede inspirationen..
Jeg brugte det rigtig meget ifht. min venindes gave hvor jeg bla blev inspireret til at lave disse gaver indeholdende
Hjemmelavet lemon bodyscrub
Hjemmelavet æsker
Jeg har også fundet inspiration til mit nye krearum (der kommer snart billeder)


1 kommentar:

  1. Jeg er selv bidt af en gal pinningmanisk person :)
    Tak for dine dejlige ord på min blog igår og jo jeg var fast læser hos dig i forvejen :):)
    Du er mere end velkommen i min giveaway, jeg kan dog ikke finde dig under de faste læsere? Måske du er anonym..
    God dag til dig og dine :)
    Kh Chanette

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.