08 marts 2012

Mor & Datter dag

 Den skønne solskinsdag stod på mor/datter hjemmehygge dag.. og vi fik langt om længe lavet krea ting som har stået højt på "to try"listen - nemlig de skønne hama perleskåle.. som jeg så hos min dejlige veninde for første gang for flere måneder siden og sidenhen rundt om i blogland. Der blev også tid til at hive cyklerne frem og nyde det gode vejr.....
Vores dag i billeder
Man bliver så glad når solen titter frem og indbyder alt til at springe ud


Skyggelege er sjove


Cykler og hjelme skal luftes på denne skønne forårsdag


Så skal der laves hamaskåle


Det endelige resultat

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om det har været en skøn dag for dig og din datter :)

    SvarSlet
  2. Hej Tove
    Det var såå fantstisk.. lige hva både mor og datter havde brug for

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.