16 marts 2012

Gave

Som nævnt tidliger på ugen har jeg haft travlt med at lave gaver til min veninde, da hun er færdig uddannet socialrådgiver og skal fejres med et brag her i weekenden..
Jeg elsker at male.. men bliver altid lidt forlegen ved at give mine "værker" væk.. Derfor sker det også oftest til mine allernærmeste.. Men nu tager jeg springet og deler min "kunst" med jer.. SO BE GENTLE...
Jeg er selv ret tilfreds med resultatet og håber nu bare at modtageren bliver ligeså..
Fik afprøvet en ny teknik, overførelse af tekst fra papir til lærred.. det er helt klart ikke sidste gang jeg har leget med det..

overførelse af tekst fra papir til lærred


Det endelige resultat

2 kommentarer:

  1. Det er da rigtig fint :) og også meget personligt

    Håber din veninde bliver glad for gaven :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fedt billede det er lige mig med alle de glade farver.......skøn gave;)
    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.