14 marts 2012

Home made MT (prototype)

Jeg har set alle de smukke MT (masking tape) rundt om i blogland og de er så smukke, men også ret dyre... Især når man har 1000 krea projekter man liiiiige mangler noget til.. Så derfor tænkte jeg om man ikke kunne lave noget tilsvarende bare billigere??
Der var ikke så langt fra tanke til handling - dette er kun en prototype (ideen skal lige fin pudses)

 Men hva synes I om ideen??
  • Jeg brugte alm. malertape (en gammel og lidt gulig rest)
  • En blyant med viskelæder
  • Farver jeg kan lide
og så var det bare at duppe derudaf..
Prinsessen ville også afprøve teknikken
(så det blev  også lige til en lille indflyttergave til bedsteveninden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.