20 marts 2012

En ny uge

De sidste mange aftener har været fyldt med min Fysik opgave.. Den trækker tænder ud til tider tror jeg at jeg har bidt over en for stor mundfuld...Men det har været vigtigt for mig at udfordre mig selv.. Især fordi jeg så brændende ønsker at få elevplads som audiologiassistent i år...Meeen PUHA.. Weekenden står på laboratoriekursus fra 8 morgen til 17 aften- begge dage velogmærket..
Det positive er at jeg har tilbragt tiden med opgaven i mit nye lækre krearum (det kommer der et indlæg om næste uge når opgaven er afleveret.)
En anden positiv ting er at der venter nogle dejlige ting lige rundt om hjørnet...
Imorgen er jeg blevet inviteret i Kreaklub af den søde Anna med bloggen fantelastika og det glæder jeg mig umindeligt meget til, hun har tilbudt at lærer mig at hækle så imorgen er det planen at jeg skal producere disse skønne armbånd fra Karen Klarbæk
Tryk på billedet for at komme til Karens blog hvor billedet er lånt

Det bliver spændene at se hvor meget der bliver produceret når der skal samles en flok kvinder...Derudover skal jeg være besøgsven imorgen og torsdag er der besøg af gode venner.
Så ugen bliver nok helt god trods en hård opstart


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.