02 april 2012

Vores dag

Planlægning, overvejelser, hemmeligheder og fantastiske mennesker
Kærlighed, glæde, smil der varede flere måneder.
Sådan husker jeg foråret sidst år.

Idag er det præcis 1 år siden vi blev gift- vi har papirbryllupsdag.

Det var en af de største dage og den bedste fest jeg nogensinde har været medvært for.
ALLE hyggede sig og dagen og natten var lige i vores ånd. Gid man kunne spole tiden tilbage...
Dejligt man har minderne..
Jeg vil lige dele et par snapshots fra en af de største dage i mit liv...
Idag fejre vi dagen alene et sted i DK ;0)
Der gik mange forberedelser forud for vores store dag og jeg elskede det..
kan i gætte vores tema farver??
Hint - min mand friede med en buket af lakridspiber ;0)




Min smukke brudebuket- lavet af min smukke og dygtige veninde
bliver så glad og varm indeni når jeg ser på den.
Der var lagt så meget kærlighed i den.







5 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Dejligt med så gode minder

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen! og sikke skønne billeder:-)

    SvarSlet
  3. Det ser meget romantisk ud! Og lyder rigtig skønt. Sikke en kjole. Du ser bare knaldgodt ud!!!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de søde kommentarer ;0)
    Vi havde bare vores drømmedag. en dag der handlede om at fejre vores kærlighed med alle dem som betyder noget for os..

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til jer - og dejlige billeder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.