08 april 2012

Fiskeben

Påsken indebærer skønne frokoster i familiens skød, med lækker mad.... Jeg elsker en rugbrød med friske fiskefileter, remo og citron... MEEEEEEN at det efterfølgende betyder:

Indtagelse af 2 ltr danskvand, 3 timers ventetid lørdag aften, 2 forkerte læger, der intet kan stille op. En tur omkring akut næse,hals, ørelægerne i Århus, et monstrom af en kikkert op via næsen.. havde jeg ikke set komme...
det værste er at ingen kunne finde det sk**** fiskeben.. Men jeg kan forsat mærke det i halsen..
Håber imorgen er bedre, ellers ender det med fuld narkose tirsdag...

4 kommentarer:

  1. Fydaføj! Det lyder som et af mine værste mareridt? Håber virkelig at det løser sig, så du undgår narkose :)

    SvarSlet
  2. Ej nej hvor uheldigt! Håber det løser sig inden på tirsdag..

    SvarSlet
  3. Håber for din skyld at morgendagen vil sørge for at et styks fiskeben forsvinder fra hals, så du undgår narkose ...

    SvarSlet
  4. Pyha hvor træls for dig lige her i påsken. Jeg håber, at det løser sig uden narkose.

    SvarSlet

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.