22 februar 2012

Nyder roen


Familien er gået tidligt til ro.. Her i huset hersker forkølelsen desværre.. Er selv bukket under og har sovet hele dagen.. Ikke smart, da man får vendt rundt på døgnet, men tiltrængt det var det.
Jeg sidder og nyder roen og hygger med at surfe rundt i blogland mens tv'et kører i baggrunden..
Jeg elsker min familie, men elsker også aftner som disse hvor man kan trække sig ind i sit eget univers og ikke skal forholde sig til andre ting end det man selv har lyst til...Dagen har ellers stået på skøn aftensmad og afhentning af Prinsessen hos bedsteveninden.. Det kunne ikke have passet bedre, når man ikke er helt på toppen..
Jeg elsker min stille onsdag aften..

Hva mon du laver ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog. Jeg værdsætter alle kommentarer, da de er med til at holde liv i bloggen.
Jeg læser alle kommentarer men overskuddet er desværre ikke altid til at svare ...
Du er mere end velkommen som fast læser.